חילוץ בנחל צין

חילוץ בנחל צין של רכבים ג'יפים רכבים ומכוניות מהשטח וממצבים מסוכנים זאת המומחיות שלנו.

חייגו עכשיו : 053-555-1414

חילוצים מהשטח זה התבצע בשנת לפני הרבה שנים ובשנה זאת נחל צין עלה על גדותיו והייתה

סופה גדולה ורצינית פשוט אסון טבע מה שהיה שם.

נהג ג'יפ הלנדרובר דיפנדר ומספר חברים שהיו איתו יצאו לסייר ורצו לראות זרימת נחלים

הם ניסו לחצות את נחל צין כקילומטר מהכביש בשטח איפה שהם עשו בדיקת עומק והיו בטוחים שבטוח לעבור ולחצות לצד השני.

ג'יפ הלנדרובר דיפנדר ירד לנחל צין והחל בנסיעה לגדה השניה והצליח במשימה זאת בהצלחה ללא קושי כי כאמור המטיילים בדקו עומק.

לאחר החציה כל מה שנותר להם הוא לטפס לגדה השנייה

להזכירם יש שיטפון עצום ומעוצמת זרימת המים מספיק נגיעה קטנה בגדת הנחל והיא קורסת פנימה.

מצאו המטיילים מקום טוב לעליה ובזמן העלייה החלה קורסת הקרקע תחתם והג'יפ החל להתהפך.

המטיילים למזלם הרב הצליחו לצאת מהג'יפ לקרקע בטוחה ללא פגע.

הג'יפ לעומת זאת החל להתגלגל בנחל עד שהגיע לעצירה בזכות חומת הבטיחות של הכביש

בסמוך לכביש 90.

בזמן זה הבין הנהג שהוא צריך חילוץ בנחל צין מקצועי ויצר עימנו קשר.

חילוץ בנחל צין – החילוץ

להגיע לאיזור זה לא היה פשוט היתה סופה רצינית גשם בלי סוף ורוחות עזות.

נסענו לחילוץ זה עם ג'יפ סופה פתוח וכמה קילומטרים לפני נחל צין היה מחסום משטרה

שהודיע שהאזור מסוכן והכניסה על אחריות הנהג בלבד.

לאחר מכן הגענו לנחל צין אספנו מהשטח את המטיילים ונסענו לחלץ את הג'יפ.

ניתן לראות שאנו חוצים את נחל צין בזמן השיטפון ללא כל בעיה,

ג'יפ זה מותאם לתנאים קיצוניים ובזמן זה ניתן לראות את לנדרובר הפוך בנחל.

בשלב זה ג'יפ הלנדרובר הפוך בנחל צין שכל מה שמחזיק אותו הוא מעקה הבטיחות.

המחלץ נכנס לרכב החילוץ עם ציוד מתאים ומתחיל בחציית הנחל ועולה על הרכב ההפוך ומעגן

אותו לרצועות מלפנים ומאחור.

לאחר מכן נוסעים לאחור מחברים את רצועות העיגון לכננת של הסופה.

הסופה מעוגנת מאחור עם משאית כבדה ומתחילים בשלב ראשון להפוך את הג'יפ ולאחר מכן

להוציאו אל הכביש.

 

חילוץ ג'יפים בשטח

4X4RESCUE נותנת שירותי חילוץ רכבים וחילוצים בשטח וחילוץ משיטפון  מתקדמים  לרכבים

לג'יפים רכבי שטח 4X4 וחילוץ משאיות מהשטח מכל מקום בארץ לרבות

חילוץ שטח בדרום ובכל מזג אויר 24 שעות ביממה.

תמיד לפני שנכנסים לשטח לנסיעה בדיונה או חול ים חשוב להוריד אויר

ברגע שאתם מורידים אויר אתם מגדילים את שטח הפנים של הצמיג והסיכוי להיתקע קטן יותר

ניתן לנסות פעולות לחילוץ עצמי לפני שמזמינים חילוץ

ניתן לחפור מתחת למרכב של הרכב עד שאין חול שחוסם את התקדמות הרכב

חשוב להוריד אויר בגלגלים כדי להגדיל את שטח הצמיג ולשפר אחיזה

לבטל בקרות אחיזה אם יש כגון ESP ואם יש נעילת דיפרנציאל לרכב לשלב.

לשלב להילוך נמוך בכדי לתת לרכב כוח נוסף

לנסות לצאת לכיוון הקל יותר אם יש ירידה או קרקע מוצקה

חילוץ שטח דרום