חילוץ בשטח – חילוץ ג'יפ בהרצליה

חילוץ בשטח זאת המומחיות שלנו להזמנת

חייגו עכשיו : 053-555-1414

4X4RESCUE נותנת שירות חילוץ 4×4 בשטח לרכבים ג'יפים ורכבי שטח בפריסה ארצית כבר

מעל ל 20 שנים.

חילוץ זה התבצע ב 2009 בחוף הים הצפוני של תל אביב תל ברוך באיזור שמכונה הבור.

בזמן שנהג בסוזוקי גימי נהג באזור הבור בהרצליה ושניסה לעשות פניה הדוקה ימינה לא הבחין

במדרגה והרכב שקע בזווית מסוכנת.

נהג הרכב יחל להימנע ממצב זה אם היה בא לפניה בזווית ישרה וכך גם היה מבחין במדרגה.

לאחר שבחן הנהג את זווית הרכב החליט להזמין חילוץ שטח מקצועי.

לאחר שבחן המחלץ את הרכב התקוע החליט שהזווית הטובה ביותר היא משיכה מאחורי הרכב.

חילוץ ג'יפ בהרצליה

הרכב עומד בזווית מסוכנת ועלול להתהפך בכל זמן

לכן ניגש המחלץ למלאכה ועיגן המחלץ

רצועת רסן לשני צדדי ג'יפ הסוזוקי.

לאחר מכן החל בחילוץ ומשיכת הג'יפ השקוע לאחור תוך תיאום החילוץ עם הנהג והנחיית הנהג

שנמצא בג'יפ מה עליו לעשות.

ניתן לראות שבגלל הכנה נכונה מיקום נכון של הג'יפ המחלץ, חילוץ זה התבצע בקלות וכבר עם

המשיכה הראשונה הג'יפ יצא מסכנת ההתהפכות.

אנו נותנים שירותי חילוצי שטח לג'יפים רכבי שטח וארבע על ארבע  מכל שטח או תוואי בכל

מקום בארץ בכל שעות היממה.

לחברתנו ניידות חילוץ רכבים מהשטח עם כל הציוד שדרוש לכל מצב והניסיון דבר ראשון לאתר את המחולץ בכל שטח .

חילוץ רכבים תקועים מהשטח מקצועי ע"י כל המכשור לרבות רכבי שטח משופרים ומיוחדים תוך דגש על בטיחות ומקצוענות.

לחברתנו רכב חילוץ ל חילוץ רכבי שטח מהשטח מיוחדים שבנינו אותם להתמודד

עם מצבים קשים במיוחד ועם חילוצים קשים במיוחד מוכן ליציאה לחילוץ 24 שעות.

ולרכב זה יש את היכולת להיכנס לכל שטח בכל זמן נתון כולל בזמנים של סופות קשות או שלג

או שיטפונות ויכול להתמודד עם כל תנאי מזג האויר.

חילוץ ג'יפ מהשטח באזור הבור בהרצליה.
הג'יפ איבד אחיזה והיה זקוק למשיכה מאחור.

אנו מתמחים בחילוץ ג'יפים בשטח בתנאים קשים וממצבים קשים ומסוכנים.

חילוץ שטח התבצע ע"י ניידת חילוץ סופה ע"י יוסי מאיר.

תמיד לפני שנכנסים לשטח לנסיעה בדיונה או חול ים חשוב להוריד אויר

ברגע שאתם מורידים אויר אתם מגדילים את שטח הפנים של הצמיג והסיכוי להיתקע קטן יותר

ניתן לנסות פעולות לחילוץ עצמי לפני שמזמינים חילוץ

ניתן לחפור מתחת למרכב של הרכב עד שאין חול שחוסם את התקדמות הרכב

חשוב להוריד אויר בגלגלים כדי להגדיל את שטח הצמיג ולשפר אחיזה

לבטל בקרות אחיזה אם יש כגון ESP ואם יש נעילת דיפרנציאל לרכב לשלב.

לשלב להילוך נמוך בכדי לתת לרכב כוח נוסף

לנסות לצאת לכיוון הקל יותר אם יש ירידה או קרקע מוצקה